sobota, 30 stycznia 2016

W poszukiwaniu InMyStyle: łóżko dla zerówkowiczki

Ja znowu piszę o pokoju dzicięcym, tym razem sprawa dotyczy poszukiwania łóżka. Nic nie poradzę maleństwo rośnie i już nie jest maleństwem tylko dziewczynką, która chodzi juz do szkoły. Jest starsza, większa, zmieniły się jej wymagania oraz nasze :) Jest to czas, kiedy z niemowlęcych wymieniamy meble na dziecinne/szkolne.

Już parę lat temu byłam zdecydowana na łóżko dla mojej sześciolatki. Oczywiście w międzyczasie szukałam innych alternatyw, ale nic innego nie przypadło mi do gustu, a przede wszystkim nie spełnia oczekiwań pod względem:
-długości ( 200 cm)
-dodatkowych szuflad
-oraz dostawki - możliwości rozłożenia łóżka aby zmieściła sie druga osoba.
Ta dostawka to sprawa priorytetowa, ponieważ obecnie (oraz w domu do którego się wprowadzimy) nie mamy dodatkowego łóżka aby kogoś przenocować. Chodzi mi dokładnie o piżama party dla dziewczynek (jest ich 5 w rodzinie w podobnym wieku 3-6 lat :)
Mój wybór niezmiennie to rozkładane łóżko Hemnes z ikei.  Inspiracje z nim są piękne, ale co najważniejsze, miałam przyjemność na nim spać i odpoczywać w wersji rozłożonej i jest na prawdę w porządku. Uwierzcie mi, szukałam łóżka białego z dostawką znalazłam w kosmicznej cenie ponad 4 tys, a jeśli znalazłam tańsze to bez dostawki, lub nie pasujące zupełnie do naszego wnętrza (za cenę ponad 2 tys). 
Jeszcze go nie zakupiłam (bo nie mamy obecnie go gdzie wstawić) ale po przeprowadzce będzie to pierwszy zakup :)
 Wszytskie zdjecia pochodzą z Pinterest.com (oprócz ostatniego)

   





 


Niektóre te aranżacje łóżkowe są przepiękne, takie anielskie i dziewczęce, wystarczy piękna narzuta, poduszki w różnych kolorach i kształtach i łóżeczko gotowe na tip top.
Poniższa aranżacja wymaga już własnej pracy, ale jest nieziemska, je niestety nie będę miała miejsca na zagłówek.



Do takiego łóżeczka przydałaby się fajna  narzutka, skłaniałam sie ku szarościom, ale nie chcę aby jej pokój przypominał szara norkę, więc zdecydowałam sie na jasnoróżową narzutę z H&M za cenę wartą skuszenia 116 zł przecena z 399 :O
Ps. miałam dodatkowy rabat za newsletter :P
www.hm.com
 
Pozdrawiam 
InMyStyle

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne I praktyczne rozwiazabie, lozeczko starczy na pewno na dluzej, ma szuflady co dla nnie w pokoju dzieci podstawa wszelkiego rodzaju polki, szafki schowki. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje, ma wszystko co powinno miec łóżko w pokoju dziecięcym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dzisiaj zakupiliśmy to łóżko dla naszej ośmioletniej córki. Niestety na razie owe łóżko pozostanie w kartonie a raczej 3 kartonach :P Dopiero po przeprowadzce (może okolice świąt, może później) przekonam się jak się sprawdza. W jego przypadku w grę wchodzą tylko materace piankowe, 14 cm grubości polecam od razu zakupić 2 sztuki aby móc korzystać z opcji rozkładanego łóżka. W naszym przypadku Julka sama sobie je wybrała nie mogłam się sprzeciwić gdyż i mi łóżko przypadło do gustu :o) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. tak zrobię, zuakupie od razu 2 szt materacy, dzieki

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałam to łóżko dla córki, z tych samych powodów co Ty;). Niestety mój mąż to straszny behapowiec, że boki twarde, że będzie się uderzać jak będzie skakać itp czarne wizje. Jeśli mogę podpowiedzieć to kupcie od razu dwa materace i raczej nie te dedykowane dla tego łóżka - moja mama ma takie i nie należą do najwygodniejszych. Od czasu do czasu można się na nich przespać ale gdybym miała tak spać codziennie to byłoby trochę przykro;).

    OdpowiedzUsuń
  6. to muszę się przyjrzeć w takim razie tym materacom i ew.poszukać innych. Rozmiar łóżka raczej jest standardowy, wiec nie powinno byc problemu

    OdpowiedzUsuń
  7. ja choruję od roku na łóżko kontynentalne - drogie są, ale tak mi się podobają że no nie odpuszczę :p materace do nich widziałam na senpo i do tego jakiś fajna narzutka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Duży wybór najróżniejszych łóżek można też znaleźć w ofercie sklepu internetowego https://meble-bik.pl/ . Polecam się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń