czwartek, 17 grudnia 2015

Wzór Downing Gate w szablonach

Pędzę lecę Wam oznajmić i zaproponować coś ciekawego.

Szukałam ciekawej tapety na pustą ścianę w moim korytarzu.  Chciałam wybrać taką o ciekawym wzorze i kolorach. Znalazłam wzór, w którym się po prostu zakocham: oryginalny, nie nudny, a dobranie odpowiedniej kolorystyki podkreśli tylko jego urok. Jest to: Downing Gate - na pewno go znacie :)

www.stencils.pl

Niestety dostępne tapety z tym wzorem są dla mnie stanowczo za drogie, wiec zdecydowałam sie skorzystać z szablonu.


Firma Stencils na moją prośbę stworzyła ten wzór, a dla moich czytelników na ten wzór dała upust w wysokości 15 procent z kuponem: downing15 do końca roku. 


 Wiec jeśli ktoś planował odnowić ścianę/ściany i nadać im niepowtarzalny charakter zapraszam do zakupu. popatrzcie tylko jak pięknie się prezentuje:



EDIT :
Troszkę sie rozpędziłam i przekonana o tym, że dla Was jasne jest co to szablon i malowanie nim. Ale no na prawdę nie jest trudne, a efekt jest natychmiastowy.
Na ich stronie zamieszczona jest instrukcja krok po kroku jak malować szablonami. 
Do łazienki zaplanowałam tapetę i teraz zastanawiam się czy nie skorzystać z szablonu i to znów Downing Gate (jak na powyższym zdjęciu).

A tak jest napisane o szablonach na stronie stancils.pl :

Tapety? Nie – to już nieaktualne. Szablony dekoracyjne Stencils to odpowiedź. Wystarczą odrobina czasu i farba. Wzór Ci się znudził? Nie ma problemu – poprostu zamaluj ścianę i wykonaj na niej nowy – gama wzorów wciąż się powiększa. Po namyśle decydujesz, że jednak chcesz wrócić do pierwszego? Naszych szablonów możesz używać ponownie bez ograniczeń – są trwałe, wytrzymałe i łatwe w utrzymaniu.
 Cieszymy się, że mogliśmy Ci pomóc!

 Jeszcze parę zdjęć ścian ze wzorem Downing Gate:


www.designingontheside.com






www.decopad.com
 źródło:jesli nie jest podpisane inaczej: Pinterest

Pozdrawiam
ImS

4 komentarze:

  1. ostatnio też szukałam na przedpokój jakiejś geometrycznej tapety i niestety ceny są bardzo drogie, wiec tez zdecydowałam się za szablon, świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wydaje mi się, że łatwiejsze w nałożeniu i utrzymaniu ;) a efekt podobny :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten wzór. Pomysł z szablonem świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. to jeden z ciekawszych wzorów, nawet w wersji mocno kontrastowej

    OdpowiedzUsuń