piątek, 25 września 2015

Podłoga w salonie - gres drewnopodobny/płytki imitujące drewno

Na początku budowy domu  zapadła decyzja ze kładziemy wszędzie ogrzewanie podłogowe. Na podłogę do salonu kuchni hallu i korytarza zdecydowaliśmy się na gres (ceny deski nadającej się na ogrzewanie nas przerosły). Początkowo nie chciałam słyszeć o płytkach imitujących drewno, ponieważ uważam ze drewna nie do sie podrobić. Wreszcie po wielu poszukiwaniach gresu na podłogę w kolorach szarości/bieli/kremu/grafitu i znowu szarości  - stwierdziłam że to nie to i zmieniłam całkowicie mój front poszukiwań: zaczęłam poszukiwania płytki imitującej drewno. Wybór płytek drewnopodobnych trwał u mnie kilka miesięcy. Było to rok temu,  gdy mój młodszy Kwiatek miał trochę ponad roczek (czyli w najbardziej przez nią wymagającej fazie rozwoju) ja w tzw międzyczasie (Jej sen lub noc) zajmowałam się szukaniem płytki  imitującej drewno. Tak, trwało to długo, ale wybiór z małym żywym srebrem do salonu z płytkami mijał się zupełnie z celem. Tak więc zostało mi wysyłanie i odsyłanie płytek zamówionych przez internet. Jak każdy zakup przy budowie domu, tak ten wyjątkowo był trudny i czasochłonny. Powierzchnia podłogi jaką zajmują te płytki jest bardzo duża (90 m2), toteż mój wybór musiał być trafny. Posiadałam swoje kryteria jakie musiał spełniać taki gres:
  • stosunkowo niska cena (przy takim metrażu nie brałam pod uwagę drogich płytek)
  • jasna kolorystyka (ale nie rustykalny/postarzany  wpadający w biel ani szarość)
  • dość ciepły (ale nie żółty) odcień drewna
  • usłojenie/wygląd zbliżone do naturalnego drewna (chodziło mi o to by płytka nie wyglądała zbyt "panelowato/plastikowo" )
  • różnorodność usłojenia tzn duża liczba płytek nie powtarzających się
  • płytka przypominająca dechę nie krótsza niż 90 cm i nie szersza niż 20 cm
  • antypoślizgowa
  • nie błyszcząca i niejednolita (chodzi o paletę kolorów na płytce ) na gładkiej płytce widac jest każdy włosek a zamieszkają tam 3 kobietki + kot :)
  • dodatkowo płytka którą wybrałam posiada strukturę drewna tj czuć pod palcami fale i wręby - jak w dechach. 
-Gardenia Orchidea Just Life Beige Biondo w gat II ale niestety jej odcień dla mnie był zbyt zimy wpadał w szarość - a nie o taki efekt mi chodziło. Mimo że imitacja struktury drewna tej płytki jest piękna, płytka jest rektyfikowana i dość duża 20x100 cm i podczas dotyku sprawiała wrażenie "ciepła" próbowałam sie do tego koloru przekonać - ale niestety, nic na siłę. Sprawdziłam więc siostre
-Gardenia Orchidea Just Nature Beige medio -piękny gres drewnopodobny o bardzo solidnej imitacji drewna ale cena już nie nasz pułap
-Fap Ceramiche Nuances Rovere 15x90cm dla mnie ideał ale niestety cena nie do przeskoczenia (ok 160 zł/m2)
-Paradyż by My Way Noce Naturale - zbyt ciemna oraz na dużej otwartej powierzchni nie pasowało mi to ze jest bardzo różnorodna kolorystyka całych płytek - mogło to być trochę rażące i być kiepskim tłem dla wyposażenia, dlatego wybrałam ją do łazienki w formacie 20x120
-Ceramica Picasa FOREST BEIGE gres szkliwiony 15x90
i jeszcze parę innych 



Mój wybór w końcu padł na 

MARAZZI TREVERKWAY LARICE  15 X 90 CM 

Jestem z niej bardzo zadowolona spełnia moje wszystkie ww warunki (dość jasna, ciepły kolor, piękne usłojenie, antypoślizgowa, o wyczuwalnej strukturze) nie posiada rektyfikacji - stąd może tez niższa cena w stosunku do Treverekhome Larice - ale to nie było moim kryterium. Przede wszystkim udało mi się wynegocjować na prawdę dobrą cenę. 
Tak wygląda na zdjęciach w internecie:


 A tak wygląda na naszej podłodze pierwszego dnia układnia - więc jeszcze w miarę czyste:

A tak po wyfugowaniu, za to bardzo brudne i zakurzone, uprzedzam nigdy nie były odkurzana ani myte (no podczas zmywania fugi) ale nie mogę sie doczekać na odkurzacz - trwa to tak długo, że postanowiłam zrobić wpis z zakurzonymi płytkami :)


a tu moje skarby:




EDIT 18 MAJ 2016

Otrzymuję mnóstwo pytań nt płytek oraz zapytań dotyczących sprzedającego. Codziennie odpisuję na kilka maili o namiary na sprzedającego i informacje o użytkowaniu. Jeszcze nie mieszkamy i nie użytkujemy ich na co dzień, ale budowa nadal trwa, urządzane są kolejne pomieszczenia wiec na obecną chwilę płytki sprawują się znakomicie. Czasem zamiotę z kurzu budowlanego, jeszcze nigdy nie były myte, ale jak to zrobię wstawię zdjęcia - obiecuję :D

Rozmawiałam ze sprzedającym i zgodził sie na udostępnienie kontaktu do niego, jest to firma 
El-gaz z Elbląga. www.elglaz.pl
Namiar na tę firmę znalazłam na Allegro. Nie znalazłam jej tam teraz, dlatego bezpośrednio kontaktowałam się ze sprzedającym. Polecam, ponieważ nie było żadnych problemów z zamówieniem i dostawą, płytki dotarły na czas, w nienaruszonym stanie na paletach. 




Pozdrawiam
InMyStyle

93 komentarze:

  1. Piekna ta podłoga. Świetnie udało się dobrac kolor fug. Jakie będą listwy przypodłogowe? Pozdrawiam. Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z fuga to był dylemat :) sprawdziłam ok 9 a może i wiecej kolorów :) bo zależało mi aby zlewała się z płytką. Listwy będą białe ok 10-11 cm. Pozdrawiam Ula

      Usuń
    2. Witam, kupiliśmy identyczną płytkę. Od 2 tygodni myślę nad fugami.. te wyglądają pięknie. Proszę podaj mi nazwę producenta i odcień. Jaką szerokość fugi zastosowaliście? Ja myślę nad 2mm bo mamy podłogówkę. Za tydzień wchodzi ekipa... proszę podpowiedz mi troszkę. Pzdr.

      Usuń
    3. Jest to toffi z Atlasu nr 120. Ciężko się fugowało (ja także fugowałam) ponieważ fuga zostawała na płytce i szybko na niej zasychała (wcięcia i struktura płytki nie jest gładka jak wiesz) a z przerw wymywała się (jeśli za wcześnie była zmywana) a jak chwilę później - trzeba było skrobać fugę z płytki. Nie było to winą fugi (tak twierdził glazurnik) ale upału (30-35 st). Za to kolor wydaje mi się jest najbardziej trafiony ze wszystkich które próbowałam (sprawdzałam tez Mapei 134 i Sopro Umbra 58 oraz kilka Atlasu (np carmel beż) i ceresitu). Fugę mamy 2 mm. Chciałam mniejszą - ale na podłogówkę to podobno minimum.

      Usuń
  2. Wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, mam nadzieje ze tak samo będą sie użytkowały - na razie jest ok.

      Usuń
  3. Witam, kupiliśmy identyczną płytkę. Od 2 tygodni myślę nad fugami.. te wyglądają pięknie. Proszę podaj mi nazwę producenta i odcień. Jaką szerokość fugi zastosowaliście? Ja myślę nad 2mm bo mamy podłogówkę. Za tydzień wchodzi ekipa... proszę podpowiedz mi troszkę. Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to toffi z Atlasu nr 120. Ciężko się fugowało (ja także fugowałam) ponieważ fuga zostawała na płytce i szybko na niej zasychała (wcięcia i struktura płytki nie jest gładka jak wiesz) a z przerw wymywała się (jeśli za wcześnie była zmywana) a jak chwilę później - trzeba było skrobać fugę z płytki. Nie było to winą fugi (tak twierdził glazurnik) ale upału (30-35 st). Za to kolor wydaje mi się jest najbardziej trafiony ze wszystkich które próbowałam (sprawdzałam tez Mapei 134 i Sopro Umbra 58 oraz kilka Atlasu (np carmel beż) i ceresitu). Fugę mamy 2 mm. Chciałam mniejszą - ale na podłogówkę to podobno minimum.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje ci za odpowiedz, chcieliśmy przetestować na fragmencie podłogi fugę brązowa 142 mapei, ale po obejrzeniu zdjęć przekonani jesteśmy do Twojego wyboru - idealnie dobrana para:)
    czy udało się już ułożyć cokoły? z czego będą wykonywane?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mapei dla mnie była za ciemna (czekoladowa) był duży kontrast i mocno widoczne przerwy/fugi, Atlas jest w kolorze płytki ale jaśniejszy niż usłojenia na niej (podobno powinno się dobierać do najciemniejszego odcienia na płytce ale nie podobał mi się taki efekt). Cokoły będą białe wyższe, z mdfu albo poliuretanu jeszcze nie wybrałam. Ciesze się ze mogę pomóc - ja tez pytałam i sprawdzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzien dobry:) jestesmy na etapie fug do drewnopodobnych plytek:) prosze o odpowiedz czy fuga, ktora Panstwo wybrali po takim czasie użytkowania wyglada tak samo dobrze jak na poczatku czy moze sie brudzi i warto wybrac ciemniejsza? Bede wdzieczna za szybka odpowiedz:) swietny blog i pieknie Pani rysuje klimat swojego domu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje pięknie. Trudno mi powiedzieć co do fugi, ponieważ podłogi jeszcze nie użytkujemy, na razie trwają tam prace wykończeniowe. Ale w opinii mojego taty - glazurnika - każda fuga się brudzi i po roku dwóch kolor będzie ciemniejszy, bez względu na markę. Jaśniejsza "przyciemni" się w miejscach częściej używanych to pewne. Fuga w ciemniejszym kolorze na pewno będzie praktyczniejsza i mniej widoczne będą miejsca bardziej eksploatowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy może Pani powiedzieć jaką w przybliżeniu cenę udało się Pani wynegocjować? Jesteśmy przed zakupem - też mamy małego szkraba (drugi w planie) - przed przeczytaniem tego wpisu mieliśmy dylemat płytki czy panele - teraz już wiadomo - płytki

      Usuń
    2. Dzień dobry, proszę podać adres mailowy to napiszę

      Usuń
    3. super! roburek20@interia.pl

      Usuń
  9. A ja chciałam właśnie pytać, jak płytki w użytkowaniu - przede wszystkim czy widać na nich codzienny brud. Rozważam je do kuchni i zastanawiam się, czy bardzo będzie na nich widać wszelkie okruszki, plamy po wodzie itp. Nie mam zamiaru dwa razy dziennie latać z mopem i myć płytek. Więc dobrze by było, gdyby paprochy z codziennego użytkowania, nie rzucały się w oczy :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. dzień dobry, przepraszam za opóźnienie, dopiero zobaczyłam post, nie mieszkamy jeszcze w nowym domu ale cały czas coś się dzieje tzn prace budowlane, na obecną chwilę wydaje mi sie że jest w porządku - kurz jak widać na zdjęciach jest widoczny(ale to jest kuch budowlany). Te płytki wybrałam właśnie pod tym kontem żeby jak najmniej widać było okruchów i plam - mają dużo usłojeń i nie są jednolite w kolorze wiec moim zdaniem sie sprawdzają. Ponadto nie są polerowane wiec na pewno nie widać plam z wody. Ale w kontekście użytkowania np w kuchni, jadalni jeszcze nie umiem powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Jestem rownież na etapie budowy domu i wyboru gresu na podlogi. Czy może mi Pani powiedzieć jaką cenę udało się Pani wynegocjować i gdzie dokonała Pani zakupu tych płytek? Będę wdzięczna za informacje. Mój mail to: lanna24@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam . Moze mi pani napisac jak sie uzytkuja te plytki i jaka cene pani wynegocjowala . bstraszak@intester.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki mógłbym też prosić mniej więcej jaką cenę udało się wynegocjować?
      mój mail mateuszstokowiec@gmail.com

      Usuń
  13. Witam serdecznie,
    wiem, że jestem już którąś z kolei osobą, która chce skorzystać z Pani ciężkiej pracy wykonanej podczas poszukiwania najlepszego pod tyloma względami gresu drewnopodobnego (podziwiam, z małym dzieckiem, po prostu chylę czoła), ale czy mogłaby mi Pani także udzielić informacji o miejscu zakupu i wynegocjowanej cenie. Ten gres wygląda przepięknie!
    Z góry bardzo dziękuję,
    pozdrawiam,
    Małgorzata
    malgorzata.krol82@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przepraszam, usunęłam jeden komentarz próbując skopiować adres mailowy dotyczyła informacji nt płytki j.w.) - nie odpisałam i nie mam tego adresu, wiec jeśli czekasz aż odpiszę napisz w komentarzu adres mailowy lub wyślij wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Droga Pani usunęła Pani moją prośbę....czy mogłaby mi Pani także udzielić informacji o miejscu zakupu i wynegocjowanej cenie. Mój mail: e.lawor@wp.pl
      Pozdrawiam,
      Elżbieta

      Usuń
    2. dołączam się do pytania mikowal91@gmail.com
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. dzień dobry na samym końcu posta/wpisu dodałam informację dotyczące użytkowania oraz namiary na sprzedającego, kontaktowałam się z nim i nie wyraził sprzeciwu (ostatnie zapisy po EDIT 18 MAJ 2016) pogrubioną czcionką, pozdrawiam

      Usuń
  15. Witam . Czy mogę prosić o informacje dotyczące wynegocjowanej ceny i miejsca zakupu na maila ? Będę wdzięczna , pozdrawiam . iwona.j@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam. Również przymierzam się do zakupu w najbliższym czasie płytek. Te pokazane przez Panią wyglądają bardzo ładnie. Czy również można prosić o informacje na temat wynegocjowanej ceny i miejsca zakupu na maila? Pozdrawiam. simply@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, ja również zainteresowana jestem zakupem tych płytek. Czy może mi Pani wyslac wynegocjonowana cene na maila? pustelna@gmail.com Z gory dziekuje. Piekne te plytki

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, ja rowniez zastanawiam sie nad płytkami w salonie. Czy Pani juz mieszka? Jak sie użytkuje płytki? Czy nie czuc zimna od gresu gdy ogrzewanie jeszcze nie jest uruchomione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam dopiero od tygodnia, wiec nie użytkowałam bez ogrzewania. ale z ogrzewaniem podłogowym jest świetna sprawa, to ciepło jest tak przyjemne ze jak przyjeżdżałam na budowę to siedziałam tylko na podłodze :) teraz gdy juz mieszkam mogę stwierdzić ze wole spedzac czas w kuchni i salonie na płytkach niż w pokojach gdzie sa panele (wiadomo mocniej izolują)

      Usuń
  19. Witam, rowniez prosze bardzo o podanie wynegocjowanej ceny.z gory dziekuje.kasiakurcon@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam jaka cena za plytki i jaka cene pani wynegocjowala prosze pomoc i odpis moje namiary
    mszwedek1@wp.pl bede wdzieczny za pomoc pozdr

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam,
    Poproszę także informacje o cenie na arkadiusz.polowczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, pięknie prezentują się te płytki, kolor super. Czy mogłabym prosić nazwę oraz kolor na @?
    monika.kolacz2@op.pl
    Z góry dziękuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. MARAZZI TREVERKWAY LARICE 15 X 90 CM kolor larice czyli modrzew

      Usuń
  23. Witam,
    Piękna podłoga. Czy mogłabym też poprosić o informację o cenie? sylwia.szczepanska@gmail.com
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam! Śliczne płytki, a jak ciekawie opowiedziane o nich. Od jakiegoś czasu szukam płytek na cały dół naszego domu. Kieruję się podobnymi kryteriami, jak Pani. Zastanawiałam się nad płytkami rektyfikowanymi, bo podoba mi się wąska fuga. Jednak równie ważna jest dla mnie cena. Czy mogłabym prosić o zdjęcie Państwa płytek z wyraźną fugą? Jak szeroka wyszła? Z góry dziękuję i pozdrawiam Ania annausien@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, zabieram sie do posta na ten temat - czyli jeszcze raz płytek wrzucę tam zdjęcia i wszelkie informację

      Usuń
  25. Witam. Skąd ja znam te dylematy☺. U nas kryterium była rektyfikacja i padło na my way rovere naturale, nie wydają mi się żółte. Płytki właśnie są układane, a ja mam dylemat z fugą. Bardzo ładny efekt u Pani. Jak się mieszka?

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniale, nie wiem czy to jeszcze endorfiny po przeprowadzce, ale piszę to szczerze - chodzenie po tej podłodze to czysta przyjemność (na obecną chwilę - przy ogrzewaniu podłogowym:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam serdecznie, proszę o informację czy płytki są łatwe w myciu. Czy ich struktura utrudnia mycie i brud gomadzi się w pewnych miejscach, czy też nie ma z tym problemu?
    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, nie zauważyłam aby brud zbierał się w niektórych miejscach/załamaniach dzieki którym płytka ma odpowiednią strukturę. Brudzi sie i kurzy jak każda podłoga, plamy z napojów lub soków są widoczne jak na każdej powierzchni, ale na pewno nie ma zacieków i nie wyciram ja do sucha. Przyznam raz ja tylko myłam do tej pory (ew przecieram to co się rozchlapie).

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo za informację, zatem pozostaje nam wybrać kolor :) Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Witam serdecznie, proszę o informację czy płytki są łatwe w myciu. Czy ich struktura utrudnia mycie i brud gomadzi się w pewnych miejscach, czy też nie ma z tym problemu?
    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytki są łatwe w myciu i brud nie zbiera się w "pofałdowanej" strukturze, nie myje przesadnie często max 1 raz w tyg (czasem rzadziej;) dla mnie jest ok, oczywiście widoczne są ciemne plamy,oraz paprochy ale to jak na każdej powierzchni. A przede wszytkim brak smug po myciu - jak w przypadku błyszczących powierzchni. W porównaniu do parkietu który miałam w poprzednim domu nie widzę różnicy, za to różnica w użytkowaniu/brudzeniu/smugach tego gresu a paneli laminowanych jest zasadnicza - na korzyść gresu.

      Usuń
  29. Witam! Bardzo proszę o przesłanie informacji na temat ceny jaką udało się wynegocjować, mój meil: krysztalek88@interia.pl Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, nie wiem czy pytanie i odpowiedz jeszcze aktualna - płytki kupowane były prawie 3 lala temu, wynegocjowana w 2014 roku cena chyba już nie ma znaczenia na obecna chwilę. Cena wyjściowa/ w ceneo tych płytek jest 20-30 % niższa niż 3 lata temu

      Usuń
  30. Bardzo się cieszę, że po wielu próbach udało się Pani znaleźć podłogę która spełnia pani oczekiwania. Nawiasem mówiąc moje oczekiwania są podobne. Pani wpisy potwierdziły mój wybór ale już wcześniej zdecydowałam się na tą podłogę, mimo że jakoś od kilku tygodni miałam wybrane inne płytki szare. Jednak padło na drewnopodobne. Bardzo proszę o przesłanie mi jeżeli to możliwe ceny na maila i dokładnej nazwy gdyż jutro wybieram się do salonu z kaflami i będę ich szukać
    mail maria. pawlak8@gmail. com
    Serdecznie dziękuję no i oczywiście udanego mieszkania ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie, mieszka sie wspaniale, płytki sa ok; nazwa jest w poście Marazzi Larice, a cena już dawno nieaktualna (kupowaliśmy 3 lata temu), pozdrawiam

      Usuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Szukaliśmy takiej podłogi! Poważnie rozważam jej zakup!jest piękna!Podziwiam twoje zaangażowanie przy wyborze podlogi. Mam pytanie czemu zdecydowałaś się na ułożenie na ukośne? Zastanawiamy sie jak ułożyć. ..prośba o cenę za którą kupiłaś: eve36@op.pl Z góry dziękuję ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ułożenie to strzał w 10, w dzień układania wpadło nam to do głowy, wcześniej nawet nie zastanawiałam sie nad innym ułożeniem.(1): zależało mi żeby fugi nie rzucały się od razu w oczy np od wejścia lub z siedząc w salonie, (2)niwelowane sa jakiekolwiek nierówności np fuga vs szafki kuchenne, fuga vs szafa kanapa - jakikolwiek mebel,(3) kąty w domu moga mieć 90 ale nie muszą ;) to ułożenie rozwiązuje problem nierówności ścian i kątów; Cena juz dawno nieaktualna, płytki kupowane/zamówione 3 lata temu

      Usuń
  33. Witamy.
    Gratulujemy pięknej podłogi. Również prosimy o informację dot. wynegocjonowanej ceny i miejsca zakupu. Z góry dziękujemy
    dudabeniamin@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam, dziękuje bardzo,płytki kupiłam w firmie Elglaz, wszelkie info o firmie jest w poście. Cena już dawno nieaktualna (płytki rezerwowaliśmy/kupowaliśmy w 2014 roku).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam i gratuluję świetnego bloga :)
    Nastawiam się na większe zakupy u Pana Rafała z Elglaz i chciałem jeszcze tylko zapytać czy finalizowała Pani zakupy przez Allegro czy normalnie wpłacając zaliczkę i zamawiając towar?
    Pytam ponieważ Elglaz nie ma żadnych opini (lub nie znalazłem) na internecie . Z góry dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. dziekuje, szczerze mówiąc nie pamiętam, wydaje mi się że kontaktowałam się telefonicznie i mailowo - nie przez Allegro. (nie ukrywam że stresowałam sie bo chodziło o duży zakup i sporą kwotę) dlatego kontakt był dość częsty ;) ale wszytko przebiegło sprawnie (zaliczka, umawianie palety, odbiór)i w jak najlepszym porządku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry,
      jak wygląda w użytkowaniu ta fuga? Bardzo się brudzi, czy zmieniłaby Pani teraz na jakąś ciemniejszą? Super podłoga :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. dzien dobry, najbardziej brudzi sie w kuchni, ale koloru bym nie zmieniła

      Usuń
  37. Dzień dobry, jeśli Pani pamięta coś z czasów wybierania podlogi, proszę o odpowiedź na pytanie. Wspomina pani w poście również płytkę Marazzi trekverkhome larice - na żywo widziałam tylko tamte, podobają mi sie ale są drogie. Czy kojarzy pan, czy pani płytki trevekway larice mają taki sam odcień? W sklepie trekverkhome wydały mi sie bardziej żółte niż pani plytki, ale wiadomo, że monitor może zniekształcać. Bardzo zależy mi na odpowiedzi, jeśli coś Pani pamięta.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam, to było ponad 3 lata temu i nie chce wprowadzać w błąd ale wydaje mi sie że miały podobny odcień (home i way) way jest nie rektyfikowana i ma tylko jeden rozmiar, a home z powyższych powodów jest droższa, choć odcień larice (czyli modrzw)jest raczej taki sam

    OdpowiedzUsuń
  39. dzień dobry, piękny efekt, czy mogę zapytać o kolor? które zdjęcie najbardziej oddaje prawdziwy kolor gresu? Nie widziałam tych płytek na żywo

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeżeli chodzi o płytki drewnopodobne firmy Marazzi to podaję bezpośredni do nas kontakt - Elglaz - 606-895-809 lub elglaz@op.pl
    Z pewnością ułatwi to Panńtwu szybką poradę oraz dobrą wycenę.
    Pozdrawiam,
    Rafał T.

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam. Mam pytanie troche innej natury. Czy przenosili Państwo dylatacje z wylewek na płytki? (nacięcia dzielące powierzchnie na mniejsze cześci) Planuje podobną podłogę i obawiam sie ze jeżeli nie zrobię podziału to płytki popękają przy ogrzewaniu podłogowym. Jaķą szerokość fug zastosowaliście? Dużo informacji na ten temat w sieci ale mało relacji użytkowników.
    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie,
      jezeli Państwo są zainteresowani zakupem płytek drewnopodobych służę pomocą.
      Pzdr,
      Rafał T.

      Usuń
  42. witam, używany ogrzewania podłogowego ponad rok, płytki położyliśmy na jednolitej powierzchni bez zastosowania dylatacji (podzieliło by to baaaardzo nasz salon/kuchnie/holl) szerokośc fug to 3-4 mm. Podłoga nie popękała i mam nadzieję ze to sie nie stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam,

    A jak było z u Państwa z dylatacjami? Nie zwracaliście na nie uwagi?
    Pytam, bo mam aktualnie taki dylemat :)

    OdpowiedzUsuń
  44. wow... nawet nie wiedziałam, że gres może tak fajnie wyglądać ;)

    ____________________
    http://dagmaplytki.pl/plytki-drewnopodobne

    OdpowiedzUsuń
  45. Może jakaś fotka jak wygląda ten gres z białymi cokołami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie dwa lata mieszkania a cokołów/list przypodłogowych nadal brak :)

      Usuń
  46. Witam, piękne płytki. Proszę napisać, bo już trochę czasu minęło od przeprowadzki,jak sprawują się płytki? Jak z utrzymaniem czystości?

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaką cenę udało się wynegocjować?
    Jaki rozmiar tej płytki jest? Bo na internecie widziałem 3 różne.
    mój mail mateuszstokowiec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo proszę o informację czy płytki po tym czasie się wytarły porysowały? My też albo larice albo z linii treverkheart pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. witam, również chcę spytać o płytki, jak się sprawują, czy widać na nich kurz i zabrudzenia? Nie chciałbym ich sprzątać codziennie ;) Czy jest Pani zadowolona z fugi?

    OdpowiedzUsuń
  50. Zamówiłem płytki Marazzi Treverkhome Larice 120x20 od elglaz (teraz się nazywa Sander). Ponieważ nie ma żadnych opinii w internecie, postanowiłem tu się wpisać. Brałem aż 90 m2 , więc Pan Rafał zrobił mi dobrą cenę, wszystko przebiegło sprawnie, mieliśmy częsty kontakt telefoniczny. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam mam pytanie co do formy układania płytki. Dlaczego wybrała Pani ułożenie od rogu pokoju do rogu, a nie tak jak to się widzi zazwyczaj od ściany do ściany? Ma to jakieś praktyczne zastosowanie?

    OdpowiedzUsuń
  52. Czy potrzebujesz pilnej pożyczki na spłatę rachunków lub długu, Pożyczki na rozpoczęcie działalności, Pilnej pożyczki z oprocentowaniem 2%, skontaktuj się z nami już dziś za pośrednictwem poczty elektronicznej moorefrank832@gmail.com

    Wypełnij poniższy formularz i od razu odeślij do nas w porządku .. wtedy możemy przejść dalej

    Imię i nazwisko: ______________________________
    Wymagana kwota pożyczki: ______________________________
    ADRES: _____________________________________
    Okres pożyczki: _______________________________
    MIASTO: _________________________
    STAN: _________________
    Kraj: ________________________________
    AUTENTYCZNE :: ______________________ komórki
    PŁEĆ: _______________
    WIEK: __________________
    Stan: _________________
    ZAWÓD: ________________________
    Adres e-mail: _____________________
    Miesięczny przychód: _____________________
    Telefon: _____________________
    Numer Whatsapp: _____________________

    OdpowiedzUsuń
  53. Dla mnie gres z imitacja drewna to rozwiązanie idealne. Pięknie się prezentuje, jest trwały i przede wszystkim tańszy niż drewniany parkiet.
    https://podlogi24.net/

    OdpowiedzUsuń
  54. Tak naprawdę jeśli chodzi o mnie to ja jestem zwolenniczką posiadania podłóg drewnianych. Muszę przyznać, że doskonałą sprawą jest na pewno zamówienie ich z https://artcorestudio.pl/ jeśli oczywiście zależy nam na materiałach najwyższej klasy.

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  56. Sama podłoga wygląda faktycznie bardzo ładnie i muszę dodać,że u mnie jednak postawiliśmy na drewnianą podłogę. nawet niedawno była ona cyklinowana przez http://cyklinowanie.szczecin.pl/ i znów wygląda jak nowa.

    OdpowiedzUsuń
  57. Super wpis :) Sterowniki do ogrzewania podłogowego polecam z
    https://www.techsterowniki.pl/ :)
    Warto zapoznać się z ich pełną ofertą na stronie internetowej :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jeśli dobrze poszukasz to w internecie znajdziesz wiele stron gdzie kupisz tanie panele podłogowe. Pierwszym takim przykładem z brzegu jest sklep internetowy Homelux. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń